Ами единия е ляв, другия десен, както и има разлика в номерата (мисля че беше само в последната цифра). На външен вид са огледални (не еднакви).
Известие
Collapse
No announcement yet.
ABS датчик светва и изгася, спирачки работят!
Collapse
X
-
Разликата е, че кабелчето което излиза от датчика има различен ъгъл, сочят в различна посока. Но може да се съвместят ако човек има желание
Старият изглежда ок привидно, ще го разгледам подробно, защото ще се окаже, че е прекъснато някъде кабелчето!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Здравейте, днес смених зимните колела с летните и на мен ми светна лампата на ABS-а.
Както при автора на темата - ту светва, ту изгасва когато изключа ДВГ-то и го включа отново. После пак се повтаря цикъла.
Може ли снимки или схема къде е разположен датчика?
Каква е приблизителната цена на нов датчик?
Прочетох по-горе, че с диагностика може да се разбере кое колело е причина за светване на лампата. Но все пак да попитам - Сигурни ли сте, че тестът показва кое е проблемното колело?
Може ли съвет за читав майстор?
Благодаря'98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark
Comment
-
Диагностиката ще ти кажа конкретно в кое колело е проблема...след това прегледай датчика, виж дали е замърсен, прекъснат някъде, как е буксата на ботуша горе под капака...
Цена на втора ръка е около 15-20 лв, така върви като цена...доколкото си спомням (аз закупих от колегата scarface).
Сменя се елементарно, ако е предно колело трябва да се внимава като се вади старият, ако е запекъл.
Първо диагностика, след това проверка...докато ти свети на таблото абс, няма да работи....за мен в зимният период си беше проблем!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Два типа са буксите да знаеш, предполагам че при теб са по кофти типа, белите кръгли конектори са малко по кадърно направени по мое мнение....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеДва типа са буксите да знаеш, предполагам че при теб са по кофти типа, белите кръгли конектори са малко по кадърно направени по мое мнение.....алфа ромео 156 1.8 тс -на части
алфа ромео 164 2.0тс -на части
нисан примера п10 1,6 16в хечбек
sigpic
Comment
-
и при мен светва лампата на АБС при мокра настилка. Проблема е в предно дясно колело. Интересното при мен е, че буксата е закрепена за амортисьора. 2-те части са с едни гумени маншончета, които са скъсани. Горното беше станало като чашка - изкарах 1 шепа пясък от него, подсуших буксата и загасна лампата. Днес в дъжда (и кишата по Беклемето) пак светна. Друго интересно е, че диагностиката хваща проблемен датчик само когато не работи датчика - загасне ли лампата няма да хване кой датчик е изплякъл. Грешката не се записва.
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеАбс-а си работи като скоча на спирачките, нормално не рита, абе явно времето ще покаже, ако светне пак директно сменям.
Мисълта ми е , не е ли точно ритането на педала на спирачките индикатор , че абс ти се е включил?Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Дам определено е това индикатор-а...отначало светеше абс-а и изгасна, имах абс, след това пак светеше и директно смених датчика и си реших проблема. Не исакх зимата да карам без абс.
Но като скочиш на спирачката трябва да те ритне в кракът.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Колеги помагайте. как се сваля тази проклетия АБС датчик без да се счупи. Днес си играх да почиствам буксите, но без резултат - лампата си свети. Мерих съпротивлението на датчиците - и на двата е 974 ома. Болта на левия датчик се разви лесно, но датчика неще да помръдне.
Comment
-
Това направи ли :
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеДатчика е най обикновен хол сензор, а вместо метална назъбена гривна, има магнитна гумена гривна върху вътрешната капсуловка на лагера на главината. Финните метални стружки полепват по нея и с времето ръждясват. Железният оксид е магнито проводим и датчика почва да пропуска по някой импулс. Изчисти внимателно вътрешната капсуловка на лагера до гума ! ( ще видиш магнитните лентички как са полепили ръжда) .
Изчисти и гърба на самият датчик от ръжда, тъй, като това също променя характеристиката му.
Естествено, не омаловажавай механично прекъсване в букса/кабел.
Успех .Last edited by dobromirski; d.m.y г., 07:25.
Comment
-
Не съм. как се стига до тази гривна ? Като го гледам трябва да се свали диска, за да се открие достъп. Гледах един друг датчик - БОШ, самоя датчик беше магнитен и с полепнали стръжки. И все пак кажете чалъм за изваждане на датчика. Интересува ме и къде се намира другата шиб*на букса на десния датчик вътре в купето? Тази под калника ми е ясна, искам да проверя горната как е.Last edited by Alamo; d.m.y г., 23:31.
Comment
Comment